مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-06بين الملل

مسکو: جنگنده های ناتو در اوکراین اهداف مشروع محسوب می شوند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه ماریا زاخارووا هشدار داد مسکو در نابود کردن جنگنده های اف-16 ساخت آمریکا که به کی یف فرستاده می شود تردید نخواهد کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه ماریا زاخارووا هشدار داد مسکو در نابود کردن جنگنده های اف-16 ساخت آمریکا که به کی یف فرستاده می شود، تردید نخواهد کرد.

زاخارووا امروز چهارشنبه در نشست خبری روزانه گفت روسیه اطلاع دارد که غرب به زودی جنگنده های پیشرفته در اختیار اوکراین قرار خواهد داد که انتظار می رود اولین تحویل آن ها سال آینده صورت بگیرد.

  وی افزود بخش قابل توجهی از زیرساخت های فرودگاهی اوکراین تخریب شده و جنگنده های آمریکایی ممکن است از فرودگاه های خارج از این کشور از جمله لهستان، اسلواکی و رومانی عملیات انجام دهند .

  این دیپلمات ارشد روس هشدار داد نیروهای مسلح روسیه این جنگنده ها را که در درگیری مشارکت دارند به عنوان اهداف مشروع برای نابودی در نظر می گیرند.

وی با بیان این که تحویل جنگنده های اف-16 در آینده، ناتو را بیشتر در درگیری اوکراین غرق می کند ، تاکید کرد بلوک نظامی تحت رهبری آمریکا در واقع جنگی هیبریدی را علیه روسیه در پوشش نجات اوکراین به راه انداخته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: جنگنده های ناتو در اوکراین اهداف مشروع محسوب می شوند

مسکو: جنگنده های ناتو در اوکراین اهداف مشروع محسوب می شوند