مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-11سياسي

اختصاص 3 کانال تلویزیونی برای تبلیغات داوطلبین انتخابات مجلس در استان قزوین


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از اختصاص سه کانال توسط مرکز صدا و سیمای مرکز قزوین برای بهره مندی تبلیغاتی داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی از فرکانس تلویزیونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین عباس کاظمی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان قزوین در موضوع انتخابات که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه کمتر از سه ماه به برگزاری انتخابات باقی مانده، در حال حاضر رسیدگی به صلاحیت داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسیر انجام است.

این مسوول اضافه کرد: در موضوع مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به صلاحیت ها در هیات های اجرایی به پایان رسیده و هیات های نظارت استان ها و هیات مرکزی نظارت تا 14 دی ماه این فرصت را دارند که به اعتراضات داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده و یا احیانا احراز نشده بود رسیدگی کرده و پاسخ آن را در اختیار فرمانداری ها و مراکز حوزه انتخابیه قرار دهند.

وی افزود: موضوع در این مرحله ختم نمی شود و در یک مرحله اعتراض دیگر، دوباره داوطلبینی که احیاناً در این مرحله تایید نشوند در اختیار دارند و آن هم اعلام نظر قطعی شورای نگهبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 کانال تلویزیونی برای تبلیغات داوطلبین انتخابات مجلس در استان قزوین

اختصاص 3 کانال تلویزیونی برای تبلیغات داوطلبین انتخابات مجلس در استان قزوین