مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-20فرهنگي

مراسم بزرگداشت اصغر بختیاری برگزار شد


در حاشیه هفدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت از اصغر بختیاری مستند ساز پیشکسوت و یار شهید آوینی تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، دومین بزرگداشت از هفدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت به اصغر بختیاری مستند ساز پیشکسوت و یار شهید آوینی اختصاص داشت.

در ابتدای این مراسم محمد حمیدی مقدم روی سن آمد و گفت: قاعده ما این است که در طراحی بزرگداشت ها به سابقه هنری فرد نگاه می کنیم؛ معمولا می گویند که بزرگداشت برای میانسالی به بعد است و من با این هم مخالفم.

ما سه سالی است از افرادی که در مستند دفاع مقدس فعالند و مربوط به بخش جایزه آوینی هستند وی ادامه داد: تقدیر امروز ما از معرفت است، معرفت بالاتر از هنر است، افراد با معرفت همیشه پای کار هستند و از مسائل شخصی عبور می کنند و به از خودگذشتی می رسند.

سال گذشته قصد داشتیم از آقای بختیاری تقدیر کنیم اما به ایشان در بخش دیگری و در داوری آثار بخش شهید آوینی نیاز داشتیم و این تقدیر را یک سال عقب انداختیم.

حمیدی مقدم بیان کرد: صبوری تحمل رنج و مقاومت برای شکوفایی مهم است، جوانان پرشوری داریم اما ریشه این درخت و گذشته بسیار مهم است.

دبیر جشنواره سینماحییقت تصریح کرد: امسال بهترین دوره و سال استثنایی سینما حقیقت در فرم است اما این ها تمام می شود و این گذشته و ریشه است که می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت اصغر بختیاری برگزار شد

مراسم بزرگداشت اصغر بختیاری برگزار شد