مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:212023-11-26سياسي

روایت مجاهدت بسیج در محله ای که «حافظ قرآن» لقب می گیرد


عیار خلوصشان به قدری بالاست که با همه قوا در اختیار محله هستند، محله کم برخوردار منوچهری با هزار و یک آسیب اجتماعی را می گویم که حالا مصطفی نامی با خلوص بی حد و حصر گرداگرد خواهران و برادران بسیجی دیگر یک تنه آستین همت بالا زدند و آسیب می زدایند.

دغدغه مردم در دلشان ریشه دوانده و تا حل مشکلات آرام نمی نشینند، خاصیت گروه های جهادی همین است، دغدغه مند و نگران؛ دلواپس اهالی محل، از رتق و فتق امور محله گرفته تا تشویق به فرزندآوری و کاهش آسیب های اجتماعی.

سر نخ داستان گروه جهادی محله منوچهری، خدمت بی دریغ است، همین سر نخ را دنبال کنیم به کلی کار خوب و ارزشی در محل می رسیم، گروهی برخاسته از محله منوچهری که پاشنه عاشقی از برای مردم ورکشیدند و برای انجام کارهای عام المنفعه لبیک گفتند.

کارهایی مثل توزیع روزانه غذای گرم در محل تا ترویج زندگی به سبک ایرانی اسلامی و دستگیری و حتی غرفه های فروش محصولات خانگی؛ اصلا بدون حد و حدود پای کار محله ایستادند و کم نمی گذارند انگار که تمام وقتشان به نام محله منوچهری است.

کم و کاست در کارشان نیست، به وقت مسجد و قرآن، یک جور حمایت و به وقت آسفالت محله طور دیگری پای کار هستند، رسیدگی به دانش آموزان دختر و پسر که هیچ از واجبات است و بی بروبرگرد دیباچه اقدامات جهادی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مجاهدت بسیج در محله ای که «حافظ قرآن» لقب می گیرد

روایت مجاهدت بسیج در محله ای که «حافظ قرآن» لقب می گیرد