مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-27سياسي

توضیح شرکت هواپیمایی کارون درباره یک خبر


شرکت هواپیمایی کارون در پی انتشار خبری تحت عنوان از گرانفروشی بلیت تا تاخیر پروازی 75 هزار دقیقه ای در تاریخ 30 آبان ماه بر خروجی ایسنا، - ایسنا/خوزستان شرکت هواپیمایی کارون در پی انتشار خبری تحت عنوان "از گرانفروشی بلیت تا تاخیر پروازی 75 هزار دقیقه ای" در تاریخ 30 آبان ماه بر خروجی ایسنا، توضیحاتی ارایه کرد.

متن روابط عمومی این شرکت که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است: هواپیمایی کارون به عنوان قدیمی ترین و ایمن ترین ایرلاین کشور افتخار دارد که نزدیک به یک قرن در خدمت مردم خوب کشور علی الخصوص مردم عزیز خوزستان باشد.

خدمات این ایرلاین چه در شرایط عادی چه در دوران دفاع مقدس و وفاداری آن به مردم خوزستان هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

گاها اگر تاخیری در پروازها رخ می دهد به دلایل گوناگون بوده که برخی خارج از اراده و مسئولیت این شرکت بوده و بخشی هم به مشکلات فنی و دستورالعمل های صلاحیت پرواز هواپیمایی برای رعایت استانداردهای عملیاتی و تحقق ایمنی پرواز می باشد.

این هواپیمایی روزانه با بیش از 30 پرواز اقدام به جابه جایی3700 نفر از مهمانان خود با رعایت استانداردهای فنی و عملیاتی می کند و همواره تلاش می نماید با ارتقای کیفیت خدمات در شرایط سخت حاکم بر صنعت هوانوردی کشور میزبان شایسته ای برای هم وطنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح شرکت هواپیمایی کارون درباره یک خبر

توضیح شرکت هواپیمایی کارون درباره یک خبر