مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-29اقتصادي

تکمیل بیمارستان «نیایش» نیازمند 2 هزار میلیارد اعتبار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون 350 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان نیایش هزینه شده است، برای تکمیل پروژه 2 هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد محمدی مدیر پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد  در حاشیه این بازدید و در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه بیمارستان نیایش خرم آباد با 60 هزار متر زیربنا در حال ساخت است، عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه در حال حاضر 60 درصد است، این در حالی است که تا نیمه دوم 1400 پیشرفت فیزیکی پروژه 37 درصد بود، یعنی پیشرفت فیزیکی پروژه ظرف 5 سال 37 درصد بود.

وی گفت: تاکنون 350 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان نیایش هزینه شده است، برای تکمیل پروژه 2 هزار میلیارد تومان دیگر نیاز است.

محمدی با بیان اینکه استارت بسیاری از خریدهای مورد نیاز پروژه زده شده است، افزود: امیدواریم با حمایت ها و پیگیری های استاندار و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان پروژه همچنان روند رو به رشدی داشته باشد.

85پروژه بهداشت و درمان در حال ساخت است بهرام دلفان نیز در حاشیه بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از بیمارستان نیایش خرم آباد، با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته 63 طرح بهداشتی درمانی استان افتتاح و به بهره برداری رسید، اظهار کرد: 85 پروژه حوزه بهداشت و درمان نیز در دست ساخت است که یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بیمارستان «نیایش» نیازمند 2 هزار میلیارد اعتبار است

تکمیل بیمارستان «نیایش» نیازمند 2 هزار میلیارد اعتبار است