مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-02اقتصادي

توسعه فضای سبز یک سرمایه گذاری بلندمدت است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: توسعه فضای سبز مانند ساختمان سازی نیست که به سرعت به نتیجه برسیم، بلکه یک سرمایه گذاری بلندمدت است.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: توسعه فضای سبز مانند ساختمان سازی نیست که به سرعت به نتیجه برسیم، بلکه یک سرمایه گذاری بلندمدت است.

علی اکبر اسدی یازدهم آذرماه 1402 در آیین آغاز نهال کاری در قالب اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور که در ورودی روستای خانه میران اراک برگزار شد، اظهار کرد: این پویش ملی، اقدام بسیاری خوبی است که شاید بهتر بود چند سال پیش اجرایی می شد.

وی گفت: از سال 1396 توسعه فضای سبز منطقه چپغلی آغاز شد و امروز نظاره گر درختان این منطقه هستیم که نشان می دهد که کار امروز، برای آیندگان مثمر ثمر خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه در حوزه آب با چالش روبرو هستیم و سدهای استان مشکل دارند، افزود: در حوزه حفظ آب های زیرزمینی، حفظ حیات وحش و .

مشکل داریم و حتی در بازدید از منطقه 70 قله اراک نیز شاهد از بین رفتن درختان بودیم و سوال اینجاست چه کردیم که درخت ها از بین رفته است؟ وی تصریح کرد: درست است که فرصت را از دست داده ایم، اما باید پای کار باشیم تا به نتیجه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز یک سرمایه گذاری بلندمدت است

توسعه فضای سبز یک سرمایه گذاری بلندمدت است