مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-08اجتماعي

رصد منابع آلاینده زیست محیطی در منطقه یک؛ برخورد با 39 واحد متخلف


رصد منابع آلاینده زیست محیطی در صنوف مختلف منطقه یک انجام و 39 واحد متخلف محیط زیست طبق دستورالعمل معرفی و به منظور کنترل منابع آلاینده با آن ها برخورد قانونی شد.

- رصد منابع آلاینده زیست محیطی در منطقه یک؛ برخورد با 39 واحد متخلف رصد منابع آلاینده زیست محیطی در صنوف مختلف منطقه یک انجام و 39 واحد متخلف محیط زیست طبق دستورالعمل معرفی و به منظور کنترل منابع آلاینده با آن ها برخورد قانونی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان خیراتیان صفایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه اظهار کرد: مطابق دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با عنوان معرفی و کنترل منابع آلاینده محیط زیست شهر تهران ، مبنی بر کاهش و کنترل معضلات محیط زیستی، جلوگیری از تخلفات محیط زیستی و نظارت بر فعالیت های صنعتی، کارگاهی، صنفی، خدماتی و همچنین پروژه های شهری، عمرانی و صنعتی، انجام آزمایشات جهت تعیین میزان آلایندگی منابع شناسایی شده، از طریق آزمایشگاه معتمد از مرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: از 39 منابع آلاینده شناسایی شده تاکنون 15 مورد که نیاز به آزمایش داشتند مورد نمونه برداری قرار گرفتند و بیش از 25 مورد اقدام به رفع آلایندگی های خود کردند و موارد باقی مانده که هنوز اقدامی انجام نداده اند در صورت عدم رفع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد منابع آلاینده زیست محیطی در منطقه یک؛ برخورد با 39 واحد متخلف

رصد منابع آلاینده زیست محیطی در منطقه یک؛ برخورد با 39 واحد متخلف