مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-18اقتصادي

استفاده از سوخت زباله در صنایع سیمان کرمانشاه در گام نهایی


سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، استفاده از سوخت زباله (RDF) در صنعت سیمان کرمانشاه به زودی نهایی شود.

- استفاده از "سوخت زباله" در صنایع سیمان کرمانشاه در گام نهایی ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، استفاده از سوخت زباله (RDF) در صنعت سیمان کرمانشاه به زودی نهایی شود.

سعید دزفولی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه استفاده از زباله های با ارزش حرارتی در صنایع سیمان کرمانشاه از چندی قبل در دست پیگیری است و کارخانه سیمان غرب در این زمینه پای کار آمده، گفت: استفاده از سوخت RDF در این کارخانه در مراحل نهایی بوده و امیدواریم در آینده نزدیک اجرایی شود.

وی از برگزاری جلسات متعددی برای اجرای این طرح خبر داد و عنوان کرد: اکنون کار در مرحله بررسی شیوه تامین هزینه ها و طرح توجیهی اقتصادی سیمان غرب برای اجرای این طرح است.

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان، کرمانشاه را از استان های پیشگام در اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از RDF به عنوان سوخت صنعت سیمان با همراهی بخش های مختلف شامل محیط زیست، شرکت بازیافت، شهرداری و خود مجموعه سیمان غرب اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سوخت زباله در صنایع سیمان کرمانشاه در گام نهایی

استفاده از سوخت زباله در صنایع سیمان کرمانشاه در گام نهایی