مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-05اقتصادي

درخواست اتاق تعاون ایران برای اجاره نمایشگاه بین المللی تهران


درخواست اتاق تعاون برای واگذاری نمایشگاه به صورت پیمان مدیریتی و یا اجاره در کمیسیون تخصصی هیأت واگذاری تصویب شد.

- بهمن عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در باره صحت خبری مبنی بر واگذاری نمایشگاه بین المللی تهران به اتاق تعاون ایران گفت: بله، چنین چیزی صحت دارد و ما دنبال این هستیم بهره برداری از نمایشگاه بین المللی را به عنوان پیمان مدیریتی و یا اجاره چند ساله به اتاق تعاون ایران واگذار شود.

البته مالکیت نمایشگاه در اختیار دولت خواهد بود و زمین های محل نمایشگاه هم به عنوان وقف است که واگذاری آن مشکلات خاص خود را دارد.

  وی افزود: مقدمات این کار فراهم شده و تقاضای اتاق تعاون در کمیسیون تخصصی هیأت واگذاری تصویب شده و باید این مسئله در صحن هیأت واگذاری هم مطرح و تصویب شود که در اولین جلسه آینده هیأت واگذاری مطرح خواهد شد.

رییس اتاق تعاون ایران در مورد اینکه نحوه واگذاری نمایشگاه به اتاق تعاون چگونه خواهد بود، عنوان کرد: چون بحث برگزاری نمایشگاه یک امر تصدی گری و حاکمیتی است بنابراین درخواست کرده ایم حق مدیریت و بهره برداری از نمایشگاه تهران به اتاق تعاون وگذار شود از طرفی خود شرکت نمایشگاه ها از حدود 6 سال قبل در لیست واگذاری ها قرار دارد، اما  امسال تصمیم گرفته شد به جای واگذاری کل نمایشگاه بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اتاق تعاون ایران برای اجاره نمایشگاه بین المللی تهران

درخواست اتاق تعاون ایران برای اجاره نمایشگاه بین المللی تهران