مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:112023-12-02ورزشي

کولاک هیات تیراندازی همدان در لیگ برتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شانزدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی باشگاه های کشور در شرایطی در دو رشته تفنگ و تپانچه در حال برگزاری است که امسال تیم هیات همدان در رشته تپانچه آقایان تیمداری کرده و تا پایان هفته چهارم رقابت ها، بالاتر از تیم های نامدار در رده دوم جا خوش کرده تا عملکردی درخشان به منصه ظهور گذاشته باشد.

لیگ برتر سلاح های بادی کشور امسال با حضور هشت تیم در تفنگ زنان، هشت تیم در تفنگ مردان، هفت تیم در تپانچه بانوان و هشت تیم در تپانچه مردان از 18 آبان ماه در بخش آقایان و 25 آبان ماه در بخش بانوان آغاز شده و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

  در تپانچه مردان هشت تیم هیات تیراندازی همدان، هیات البرز، دانشگاه پلیس، باشگاه نیروی زمینی ارتش، شهید لطفی هوا فضای سپاه، باشگاه شرکت ملی حفاری، فولاد مبارکه سپاهان و هیات خراسان رضوی حضور دارند.

روز گذشته هفته چهارم لیگ برتر تپانچه آقایان در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران و به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد که در آن هیات خراسان رضوی برابر هیات البرز به برتری رسید، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برابر هیات همدان متوقف شد، باشگاه شرکت ملی حفاری از سد شهید لطفی هوافضای سپاه گذشت و باشگاه نیروی زمینی ارتش برابر دانشگاه پلیس پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک هیات تیراندازی همدان در لیگ برتر

کولاک هیات تیراندازی همدان در لیگ برتر