مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-13سياسي

لزوم فرهنگ سازی دادرسی الکترونیک در لرستان


دادرسی الکترونیک بایستی در استان ارتقاء یافته و به گونه ای در این موضوع بستر سازی و فرهنگ سازی شود تا مراجعه مراجعین به دادگستری به حداقل ممکن خود برسد.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: دادرسی الکترونیک بایستی در استان ارتقاء یافته و به گونه ای در این موضوع بستر سازی و فرهنگ سازی شود تا مراجعه مراجعین به دادگستری به حداقل ممکن خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری امروز، 22 آذر ماه در جلسه شورای معاونین دادگستری لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، بیان کرد: انشاالله که همه ما از پیروان راستین اهل بیت عصمت و طهارت باشیم.

وی ضمن تشکر از زحمات معاونین دادگستری در تمام پخش ها بر نظارت و پیگیری مسائل توسط معاونین و مدیران ارشد قضایی استان تأکید کرد و افزود: با پیشرفت تکنولوژی پرونده ها به سمت بدون کاغذ پیش خواهند رفت و ما بایستی از هم اکنون برای این موضوع آماده باشیم و از این ظرفیت نهایت استفاده را انجام دهیم.

شهواری با اشاره به اینکه استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین یک ظرفیت است که بایستی در دستور کار همه قضات لرستان قرار گیرد، ادامه داد: دادرسی الکترونیک بایستی در استان ارتقا یافته و به گونه ای در این موضوع بسترسازی و فرهنگ سازی شود تا مراجعه مراجعین به دادگستری به حداقل ممکن خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی دادرسی الکترونیک در لرستان

لزوم فرهنگ سازی دادرسی الکترونیک در لرستان