مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:152023-11-28اجتماعي

دردودل دانش آموزان با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم


جمعی از دختران دانش آموز با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم دیدار و در مورد مسائل تربیتی، اخلاقی و آموزشی مدارس با وی گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا رحیمی در نشستی با جمعی از دختران دانش آموز که روز گذشته در سالن جلسات سردار شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: دانش آموزان نظرات و چالش های خود را در زمینه های تربیتی، اخلاقی، آموزشی، محتوای کتب درسی و غیره ارائه و راهکارهای خود را مطرح کردند که این نکات در پیشبرد اقدامات این اداره کل راهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه نظرات و پیشنهادات دانش آموزان می تواند در امور مختلف مسئولان را کمک کند، گفت: اگر تصمیمی برای این قشر گرفته می شود در صورتی که با همراهی دانش آموزان باشد زودتر به نتیجه خواهد رسید.

رحیمی با اشاره به حوادث غزه گفت: مقاومت و ایستادگی مردم غزه حاصل گسترش تفکر بسیجی است و این تفکر به همه می آموزد که ملت های مسلمان در کنار یکدیگر باید مقابل زورگویی های مستکبران ایستادگی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه بیان کرد: قدرت های مستکبر در تلاش هستند تا اسلام را با ارزش های زن و آزادی او متضاد بدانند در حالی که اسلام زن را تکریم می کند و دارای ارزش های والا می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردودل دانش آموزان با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

دردودل دانش آموزان با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم