مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 22:502023-12-08سياسي

هفتمین همایش کشوری شعر دل عالم در کرمان پایان یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید علی منصوریان مدیرمسئول انجمن دل عالم کرمان در مصاحبه ای گفت: هفتمین همایش بزرگ شاعران معاصر کشور با نام دل عالم با محوریت خانواده و جوانی جمعیت و با همت انجمن ادبی دل عالم و همکاری انجمن ترانه کرمان با حضور .

- هفتمین همایش بزرگ کشوری شعر دل عالم با حضور بیش از 80 شاعر از سراسر کشور پس از دو روز برگزاری شعر خوانی، کارگاه های آموزشی به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید علی منصوریان مدیرمسئول انجمن دل عالم کرمان در مصاحبه ای گفت: هفتمین همایش بزرگ شاعران معاصر کشور با نام دل عالم با محوریت خانواده و جوانی جمعیت و با همت انجمن ادبی دل عالم و همکاری انجمن ترانه کرمان با حضور بیش از 80 شاعر از سراسر کشور در تالار بزرگ فرهنگ و هنر کرمان برگزار گردید.

سیدعلی منصوریان با اشاره به اینکه بسیاری از شعرای نامی کشور و استان در این همایش دو روزه به قرائت اشعار خود پرداختند اظهار داشت: همایش امسال در دو بخش ویژه و آزاد برگزار شد که در هربخش برگزیدگان به قرائت اشعار خود پرداختند.

وی با اشاره به اینکه طبق رسم هرساله این همایش مبنی بر تجلیل از بزرگان شعر و ادب کرمان، گفت: در همایش امسال از سال ها فعالیت فرهنگی و ادبی علی اکبر اصفهانی، پدر طنز معاصر کرمان تجلیل به عمل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین همایش کشوری شعر دل عالم در کرمان پایان یافت

هفتمین همایش کشوری شعر دل عالم در کرمان پایان یافت