مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-22بين الملل

بن گویر: توافق تبادل اسرا با حماس اشتباه تاریخی است


وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد، توافق میان این رژیم و حماس درباره تبادل اسرا و برقراری آتش بس یک اشتباه تاریخی و تسلیم شدن در برابر دیکته های رهبر حماس در نوار غزه است.

- وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه اعلام کرد، توافق میان این رژیم و حماس درباره تبادل اسرا و برقراری آتش بس یک اشتباه تاریخی و تسلیم شدن در برابر دیکته های رهبر حماس در نوار غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ایتامار بن گویر ، وزیر امنیت داخلی این رژیم در نخستین واکنش به توافقی که کابینه رژیم صهیونیستی دیروز با آن موافقت کرد، گفت، این توافق خطرناک و یک اشتباه تاریخی است.

طرحی که تعدادی از کودکان و زنان را در غزه رها می کند از نظر او اخلاقی نیست و آنقدر غیرمنطقی و دور از ذهن است که نمی توان به آن دست یافت! وی افزود: طرح کلی این توافق خطرناک است.

اسراییل دوباره اسیر این مفهوم شده و اشتباهات گذشته را تکرار می کند و دیکته های یحیی سنوار ، رهبر دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را می پذیرد.

بن گویر گفت: اکنون فشار بر حماس زیاد است و این فشار به ویژه در شرایط فعلی نه تنها نباید متوقف شود بلکه باید ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن گویر: توافق تبادل اسرا با حماس اشتباه تاریخی است

بن گویر: توافق تبادل اسرا با حماس اشتباه تاریخی است