مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-23سياسي

ثبت نام قریب به 3 هزار نفر در آزمون شهرداری زنجان


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از ثبت نام بیش از 2 هزار و 900 هزار نفر در آزمون شهرداری های زنجان خبر داد و گفت: متقاضیان زمان دقیق برگزاری آزمون را از مراجع رسمی و رسانه های معتبر استانی پیگیری کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان از ثبت نام بیش از 2 هزار و 900 هزار نفر در آزمون شهرداری های زنجان خبر داد و گفت: متقاضیان زمان دقیق برگزاری آزمون را از مراجع رسمی و رسانه های معتبر استانی پیگیری کنند.

سعید خلجی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام فراخوان جذب 94 نفر در شهرداری های استان زنجان، اظهار کرد: 70 نفر از نیروهایی که برای جذب در نظر گرفته شده، سهم شهرداری زنجان است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان از مهرماه و با توجه به مجوزهای اخذ شده برای این فراخوان آغاز شده بود، ادامه داد: فراخوان جذب نیرو از طریق پایگاه خبری استانداری، شهرداری های استان و رسانه های معتبر منتشر شد.

این مسئول با بیان اینکه سایر شهرداری ها در مجموع 24 نیرو را جذب خواهند کرد، گفت: جذب نیرو در این مرحله از طریق 17 کد رشته خواهد بود؛ از جمله رشته های شهرسازی، نقشه برداری، حقوق، معماری، مالی، اجتماعی و آتش نشانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قریب به 3 هزار نفر در آزمون شهرداری زنجان

ثبت نام قریب به 3 هزار نفر در آزمون شهرداری زنجان