مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-16اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در خوزستان/ برخورد جدی با اصناف متخلف


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به مشارکت بازرسان اتاق های اصناف شهرستان ها در گشت های مشترک شب یلدا، از برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خوزستان با اشاره به مشارکت بازرسان اتاق های اصناف شهرستان ها در گشت های مشترک شب یلدا، از برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف خبر داد.

صفدر شاه ولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا، اظهار کرد: در مناسبت های مختلف ملی، مذهبی و .

که تقاضای کالاهای خاص و پر مصرف در بازار افزایش پیدا می کند، مجموعه اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط در سراسر خوزستان گشت هایی را با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط در حوزه بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، جهاد کشاورزی و فرمانداری ها برگزار می کنند.

وی با اشاره به گشت روزانه بازرسان اتاق های اصناف در روزهای اخیر، ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا، یکی از اهداف مهم این مدیریت افزایش نظارت و کنترل قیمت ها در بازار شب یلداست و بازرسان اصناف در سراسر استان هر روز در گشت های مشترک بازار، بخصوص در حوزه آجیل فروشان، خشکبار، قنادان، قصابی ها، مرغ فروشان، میوه فروشان و سایر مراکز عرضه مایحتاج حضور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در خوزستان/ برخورد جدی با اصناف متخلف

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در خوزستان/ برخورد جدی با اصناف متخلف