مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:402023-11-22حوادث

فوت یک مادر و سه فرزند خردسال پیرانشهری در یک تصادف


علت این سانحه، انحراف به چپ خودرو وانت پیکان بود که با سبقت خود موجب تصادف شاخ به شاخ با خودرو پژو شده و در نهایت با خودرو سمند برخورد می کند.

- فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به وقوع تصادف سه خودرو در مسیر پیرانشهر به سردشت گفت: در این سانحه رانندگی، از یک خانواده پنج نفره جان چهار نفر از اعضا خود را از دست دادند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر چهار نفر از فوتی ها مربوط به خودرو پیکان وانت است.

وی افزود: این چهار نفر فوتی متاسفانه از یک خانواده برگرفته از سه فرزند یک ساله، پنج ساله و هشت ساله به همراه مادرشان است.

وی اضافه کرد: در این تصادف همچنین هفت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی ادامه داد: علت این سانحه، انحراف به چپ خودرو وانت پیکان بود که با سبقت خود موجب تصادف شاخ به شاخ با خودرو پژو شده و در نهایت با خودرو سمند برخورد می کند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر حضور سریع نیروهای امدادی بر سر صحنه تصادف گفت: مصدومان این حادثه با تلاش نیروهای امدادی به مراکز درمانی ارجاع شده و فوتی ها هم تحویل مراجع قانونی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک مادر و سه فرزند خردسال پیرانشهری در یک تصادف

فوت یک مادر و سه فرزند خردسال پیرانشهری در یک تصادف