مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-06اجتماعي

هوای البرز تا جمعه آلوده است/ گروه های حساس از خانه خارج نشوند


با توجه به اینکه 70 درصد آلودگی هوای استان ناشی از منابع آلاینده متحرک است، انتظار می رود مردم تا حد امکان از خودروهای شخصی و به ویژه تک سرنشین استفاده نکنند.

- ایسنا/البرز مدیرکل محیط زیست البرز گفت: با توجه به اینکه 70 درصد آلودگی هوای استان ناشی از منابع آلاینده متحرک است، انتظار می رود مردم تا حد امکان از خودروهای شخصی و به ویژه تک سرنشین استفاده نکنند.

مجید درگی درگفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و همچنین تحلیل اطلاعات دریافتی از ایستگاه های نظارت بر کیفیت هوای استان حکایت از تدام پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده های هوا و گرد و غبار در اکثر مناطق استان خبر داد.

وی ادامه داد: در این شرایط از گروه های حساس به ویژه بیماران قلبی- ریوی و همچنین کودکان درخواست می شود جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه 70 درصد آلودگی هوای استان ناشی از منابع آلاینده متحرک است، انتظار می رود مردم تا حد امکان از خودروهای شخصی و به ویژه تک سرنشین استفاده نکنند.

وی در پاسخ به اینکه شنیده ها از باز شدن شیر مازوت نیروگاه منتظر قائم حکایت می کند، گفت: شیر مازوت نیروگاه منتظر قائم همچنان پلمب است و این نیروگاه مازوت سوزی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای البرز تا جمعه آلوده است/ گروه های حساس از خانه خارج نشوند

هوای البرز تا جمعه آلوده است/ گروه های حساس از خانه خارج نشوند