مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-18سياسي

دادستان کل: دولت توان خود را برای سرمایه گذار در ساخت وساز مسکن بکار بگیرد


ضروری است تمامی ارکان دولت توان خود را در راستای تخصیص و تجمیع منابع اعم از منابع مالی، زمین ارزان قیمت، زیر ساخت و سایر مصالح و ملزومات جهت سرمایه گذاری در ساخت و ساز مسکن های مناسب بکار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد، با اشاره به جایگاه والای قانون اساسی در کشور اظهار کرد: قانون اساسی به عنوان عالی ترین سند کشور، علاوه بر راهنمایی مبنایی برای تنظیم دیگر قوانین، تعیین اصول سیاسی، ساختار، سلسله مراتب و جایگاه و حدود قدرت سیاسی دول، حقوق متنوعی را برای آحاد جامعه پیش بینی و تضمین کرده است.

  وی افزود: حقوق گسترده ای از جمله حق تشکیل و برخورداری از خانواده، اقتصاد شفاف و رقابتی، مسکن، مالکیت، اشتغال و کار شایسته، رفاه و تأمین اجتماعی، مشارکت فرهنگی، آموزش و پژوهش، محیط زیست سالم و توسعه پایدار که بیشتر مشعر به جنبه های اقتصادی کارکرد های قانون اساسی می پردازد را نیز باید مدنظر قرار داد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه فصل چهارم قانون اساسی شامل اصول چهل و سوم تا پنجاه و پنجم، تحت عنوان اقتصاد و امور مالی تدوین شده است، گفت: در اصل چهل وسوم آمده، برای تأمین استقلال اقتصادی جامعه و ریشه کن کردن فقر و محرومیت و برآوردن نیاز های انسان با حفظ آزادگی او، اقتصاد جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل: دولت توان خود را برای سرمایه گذار در ساخت وساز مسکن بکار بگیرد

دادستان کل: دولت توان خود را برای سرمایه گذار در ساخت وساز مسکن بکار بگیرد