مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-12سياسي

اقتصاد سمنان در رتبه سوم کشوری بدون نفت و بندر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار سمنان در آیین نجم (نکوداشت جایگاه محققان) در دانشگاه سمنان گفت: برداشتن موانع و حل مشکلات جامعه و نیز توسعه فرهنگی، - همزمان با هفته پژوهش و فناوری آیین نجم (نکوداشت جایگاه محققان) با حضور استاندار و فرماندار سمنان، مسئولان دستگاه های اجرایی و اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان در تالار همایش های بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، استاندار سمنان در آیین نجم (نکوداشت جایگاه محققان) در دانشگاه سمنان گفت: برداشتن موانع و حل مشکلات جامعه و نیز توسعه فرهنگی، صنعتی و اقتصادی نیازمند پژوهش و تحقیق است.

سید محمد رضا هاشمی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش و استفاده از یافته های علمی افزود: برخی از واحد های صنعتی استان که با دانشگاه و پژوهشگران تعامل داشته اند رشد تولید را تجربه کرده اند و برعکس واحد های تولیدی که علی رغم داشتن مواد اولیه و نیروی کار ارتباط با پژوهشگران نداشته اند منجر به رکود شده اند.

استاندار سمنان تصریح کرد: با وجود پژوهشگر یک دهم درصد برتر دنیا، دانشگاه سمنان نه تنها در کشور بلکه در فراتر از مرز های جغرافیایی نیز حرفی برای گفتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد سمنان در رتبه سوم کشوری بدون نفت و بندر

اقتصاد سمنان در رتبه سوم کشوری بدون نفت و بندر