مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-05سياسي

چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟


بهترین وکیل حقوقی در تهران به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه، حقوق قانونی خود را به دست آورید.

ضرورت انتخاب بهترین وکیل در تهران به خاطر موفقیت در پرونده به دلیل تخصص و مهارت وکیل، - به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه، حقوق قانونی خود را به دست آورید.

ضرورت انتخاب بهترین وکیل در تهران به خاطر موفقیت در پرونده به دلیل تخصص و مهارت وکیل، انجام مذاکره موفق بین دو طرف دعوا به دلیل فن بیان قوی و ارائه راهکار، داشتن وجدان کاری و تعهد به وظایف و.

است.

وکیل سید احمد نبوی ، وکیل پایه یک دادگستری و عضو مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه متولد 1370 می باشد.

وکیل نبوی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه بین المللی امام خمینی ره بوده و دوره های تخصصی حقوقی در زمینه قراردادی و حقوق مالیاتی را در موسسات معتبر از جمله MPT ACADEMY سپری نموده و سابقه وکالت در دعاوی مختلف از جمله دعاوی کیفری ، مالیاتی ، قراردادی و ملکی را در کارنامه کاری خود دارد.

معرفی دعاوی حقوقی و بیان چند مورد از پرونده های حقوقی وکیل نبوی: زمانی که بین افراد اختلافی در مورد حق و حقوقشان به وجود می آید و این افراد تصمیم می گیرند اختلافاتشان را به منظور رسیدگی و تصمیم گیری درباره ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟

چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟