مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-11بين الملل

مقام سابق ارتش صهیونیستی: نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد


رییس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- به تحولات اوضاع امنیتی در شمال فلسطین اشغالی پرداخت و ضمن یادآوری قطعنامه 1701 شورای امنیت که خواهان توقف عملیات نظامی است، - مقام سابق ارتش صهیونیستی: نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد رییس سابق بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی امروز -دوشنبه- به تحولات اوضاع امنیتی در شمال فلسطین اشغالی پرداخت و ضمن یادآوری قطعنامه 1701 شورای امنیت که خواهان توقف عملیات نظامی است، گفت، در شمال اراضی اشغالی نقطه مقابل این قطعنامه مشاهده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر ذخیره، اسراییل زیو، رییس سابق بخش عملیات ارتش اشغالگر در گفتگو با کانال 12 رژیم صهیونیستی به وضعیت شهرک های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی پرداخت و گفت، در حال حاضر درباره قطعنامه 1701 صحبت می کنند اما عملا ضد این قطعنامه دیده می شود و 70 هزار آواره داخل اراضی اشغالی هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید تصمیم بگیرد و اعلام کند که قطعنامه 1701 را اجرا می کند، تاکید کرد، یک نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد.

رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که حزب الله امروز با مواد منفجره به منطقه الجلیل غربی حمله کرد و تایید کردند که این حمله منجر به زخمی شدن شش نظامی صهیونیستی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق ارتش صهیونیستی: نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد

مقام سابق ارتش صهیونیستی: نگرانی از وجود جنگی تمام عیار وجود دارد