مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-03سياسي

قالیباف در پاسخ به یک نماینده: دولت بودجه را 30 آبان به مجلس داد


رییس مجلس در پاسخ به انتقاد یک نماینده مبنی بر غیر قانونی بودن تشکیل کمیسیون تلفیق قبل از ارائه لایحه بودجه به مجلس گفت: در روز سه شنبه 30 آبان لایحه بودجه به مجلس آمد که کمیسیون تلفیق همان روز تشکیل شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا،حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکر آیین نامه ای گفت: طبق ماده 41 آیین نامه داخلی مجلس، کمیسیون تلفیق بودجه باید پس از تحویل لایحه بودجه به مجلس تشکیل شود اما این اتفاق رخ نداد و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه زودتر تشکیل شد و اقدامی خلاف آیین نامه صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس تشکیل کمیسیون تلفیق خلاف آیین نامه داخلی بوده و مشروعیت ندارد و باید اعضای آن مجددا انتخاب شود.

فلاحی در تذکر دیگری بیان کرد: نباید افراد متفرقه در امور مجلس دخالت کنند؛ اینکه این افراد گاهی بین صندلی های نمایندگان می چرخند، درست نیست و باید جلوی این کار گرفته شود.

مجلس شأن و جایگاهی دارد که باید مراقبت شود که زیر سوال نرود.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: در روز سه شنبه 30 آبان که کمیسیون تلفیق تشکیل شد، همان روز لایحه بودجه دولت به مجلس آمد که دولت نیز اعلام کرد و آقای حسینی معاون پارلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف در پاسخ به یک نماینده: دولت بودجه را 30 آبان به مجلس داد

قالیباف در پاسخ به یک نماینده: دولت بودجه را 30 آبان به مجلس داد