مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-09سياسي

آغاز نبرد طوفان الاقصی کارستان بزرگ بین المللی مردم غزه است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: آغاز نبرد طوفان الاقصی نمونه ای از ایام الله و کارستان بزرگ بین المللی مردم غزه است که با آن حرکت بسیار عظیم و نوعی رستاخیز شکل گرفت و موجب بیداری مردم جهان و بعضی از مسئولان شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: آغاز نبرد طوفان الاقصی نمونه ای از ایام الله و کارستان بزرگ بین المللی مردم غزه است که با آن حرکت بسیار عظیم و نوعی رستاخیز شکل گرفت و موجب بیداری مردم جهان و بعضی از مسئولان شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، امروز شنبه، 18 اذر در جلسه تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار کرد: وظیفه و رسالتی که بر عهده ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گذاشته شده است فذکرهم بایام الله بوده که این شورا با همکاری سایر دستگاه های نظام، یادآوری و آگاه سازی جامعه نسبت به ایام الله را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه ایام الله، روزهایی مهم و کلیدی هستند و وقتی شرایطی فراهم می شود که بندگان را متوجه ذات اقدس الهی می کند از آن به ایام الله تعبیر می شود، تصریح کرد: مانند مناسبت های مذهبی مثل بعثت پیامبر، ولادت و شهادت معصومین (ص)، عاشورا یا مناسبت های ملی از قبیل 9 دی، 22 بهمن و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نبرد طوفان الاقصی کارستان بزرگ بین المللی مردم غزه است

آغاز نبرد طوفان الاقصی کارستان بزرگ بین المللی مردم غزه است