مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-04پزشكي

معرفی 162 نفر از بیماران خاص خراسان شمالی به بانک برای دریافت تسهیلات


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از معرفی 162 نفر از بیماران خاص این استان به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از معرفی 162 نفر از بیماران خاص این استان به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد.

دکتر عبدالله کبریایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: با پیگیری های مستمر دانشگاه و پس از وقفه ای در پرداخت تسهیلات، دوباره به بیماران خاص و مبتلابه سرطان که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حضور دارند تسهیلات قرض الحسنه 500 میلیون ریالی پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای عملکرد موفق دانشگاه علوم پزشکی و اعطای مناسب تسهیلات به بیماران خاص و سرطانی در سال گذشته، امسال نیز با مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در فهرست پنج دانشگاه پرداخت کننده تسهیلات قرار گرفته ایم.

دکتر کبریایی با بیان اینکه اولین لیست شامل 162 نفر از بیماران خاص و سرطانی به بانک صادرات ارسال شده است، یادآوری کرد: در این لیست بیماران دیالیز و پیوندی، سرطانی، اوتیسم، دارای نقص سیستم ایمنی، mc و cf هموفیلی و تالاسمی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 162 نفر از بیماران خاص خراسان شمالی به بانک برای دریافت تسهیلات

معرفی 162 نفر از بیماران خاص خراسان شمالی به بانک برای دریافت تسهیلات