مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-02سياسي

حمله ناشیانه به افتتاح 40 کیلومتری 2 خط مترو پرند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع امروز خود نوشت؛ «رسانه ملی روز پنجشنبه اعلام کرد مترو 40 کیلومتری پرند به تهران با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

- درحالی رییس جمهوری افتتاح 40 کیلومتر مترو پرند (رفت و برگشت) را یکی از وعده های دولت سیزدهم بیان کرده که برخی با برداشت غیرکارشناسی و غلط به این دستاورد حمله کرده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع امروز خود نوشت؛ رسانه ملی روز پنجشنبه اعلام کرد مترو 40 کیلومتری پرند به تهران با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

فاصله پرند تا تهران 20 کیلومتر است و به همین جهت این سوال مطرح شده که آن 20 کیلومتر دیگر از کجا آمده است؟ شاید جواب این باشد که این خط مترو در یک روز دو بار افتتاح شد یکبار از پرند به تهران و یکبار از تهران به پرند.

این در حالی است که آیت الله رییسی در مراسم افتتاح مترو پرند، یادآور شد: آذرماه سال گذشته وعده دادیم که طی یکسال مترو پرند به بهره برداری می رسد.

امسال بیشتر از وعده داده شده مترو افتتاح شد؛ قرار بود 20 کیلومتر مترو در یک خط افتتاح شد که الان 40 کیلومتر در 2 خط افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ناشیانه به افتتاح 40 کیلومتری 2 خط مترو پرند

حمله ناشیانه به افتتاح 40 کیلومتری 2 خط مترو پرند