مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-02اقتصادي

حمایت بنیاد 15 خرداد از 8 چند قلو در خراسان جنوبی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: بنیاد 15 خرداد این ستاد از سال گذشته تاکنون از 8 خانواده دارای سه قلو به بالا در استان حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: بنیاد 15خرداد این ستاد از خانواده هایی که صاحب فرزند سه قلو به بالا می شوند حمایت می کند که این حمایت شامل هدیه نقدی بلاعوض به مادر به مبلغ 10 میلیون ریال به ازای هر فرزند، بسته لبخند مادری به ازای هر فرزند که شامل چهل قلم کالای مورد نیاز نوزاد از بدو تولد تا دو سالگی است و بیش از شش میلیون تومان ارزش دارد، همچنین تامین پوشک نوزادان تا 6 ماه به ازای هر فرزند 24 بسته پوشک در نظر گرفته می شود.

وی افزود: با توجه به راه اندازی سامانه ثبت نام حمایت از خانواده های دارای فرزندان سه قلو به بالا به نشانی اینترنتی iranejavan.

1542.

ir متقاضیان واجد شرایط می توانند اطلاعات و مدارک مورد نیاز خود را در این سامانه بارگذاری تا توسط بنیاد مورد بررسی قرار گیرد و در صورت احراز شرایط موارد فوق به آن ها تخصیص یابد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: خانواده هایی که از اول فروردین 1402 صاحب فرزند سه قلو به بالا شده اند مشمول این طرح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد 15 خرداد از 8 چند قلو در خراسان جنوبی

حمایت بنیاد 15 خرداد از 8 چند قلو در خراسان جنوبی