مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-20ورزشي

اینترنت پر سرعت همراه با رییس جمهور به روستا های گرگان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در آستانه سفر هیئت دولت به گلستان نوید خبر هایی خوب به مردم استان گلستان داد و افزود: - نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان با بیان اینکه زمینه اینترنت پرسرعت در روستا ها سبب دسترسی راحت به خدمات آنلاین می شود گفت: دسترسی روستا های جلین سفلی، معصوم آباد و چهارچنار گرگان به اینترنت پرسرعت برقرار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در آستانه سفر هیئت دولت به گلستان نوید خبر هایی خوب به مردم استان گلستان داد و افزود: رونق، توسعه و رسیدگی به مطالبات مردمی استان از جمله اهداف مهمی است که در دستور کار مسئولین گلستان قرار دارد.

غلامرضا منتظری در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان با بیان اینکه زمینه اینترنت پرسرعت در روستا ها سبب بهره مندی دانش آموزان از آموزش الکترونیک شاد و همچنین دسترسی راحت به خدمات آنلاین می شود، عنوان کرد: دسترسی روستا های جلین سفلی، معصوم آباد و چهارچنار گرگان به اینترنت پرسرعت برقرار شد.

وی در حوزه ورزشی به پیگیری مرمت و بازسازی سالن اسکواش گرگان اشاره کرد و افزود: ما همچنین در حوزه فرهنگی با اختصاص 500 میلیارد ریال ساخت تالار فرهنگی گرگان را دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت پر سرعت همراه با رییس جمهور به روستا های گرگان رسید

اینترنت پر سرعت همراه با رییس جمهور به روستا های گرگان رسید