مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-24اجتماعي

کوچ عشایر استان تهران به مناطق گرمسیری/تلاش برای تامین نهاده مورد نیاز عشایر


مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به انتقال عشایر استان تهران به مناطق گرمسیری از تلاش برای تامین نهاده مورد نیازعشایر خبر داد و گفت: امسال 4هزار و 188 تن نهاده و 465 تن آرد خوراکی در اختیار عشایر استان تهران قرار گرفته است.

- مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به انتقال عشایر استان تهران به مناطق گرمسیری از تلاش برای تامین نهاده مورد نیازعشایر خبر داد و گفت: امسال 4هزار و 188 تن نهاده و 465 تن آرد خوراکی در اختیار عشایر استان تهران قرار گرفته است.

فرشید ذبیحی در گفت و گو با ایسنا، درباره کوچ عشایر استان تهران به مناطق گرمسیری گفت: عشایر استان تهران به همراه عشایر استان های همجوار همانند مازندران، سمنان و قم تا نیمه شهریور در مناطق سردسیر استان در شهرستان های شمیرانات، فیروزکوه و دماوند حضور داشتند و اکنون همه عشایراستان تهران در مناطق گرمسیر همچون شهرستان های ورامین، پاکدشت، پیشوا، ری، ملارد و شهریار مستقر شده اند.

وی افزود: بیشتر فعالیت ها و تولیدات عشایری در مناطق گرمسیر انجام می شود و با توجه به امکانات لازم و ارائه تسهیلات مناسب بانکی پیش بینی می شود امسال نیز میزان تولیدات محصولات عشایری افزایش پیدا کند.

یکی از مشکلات جدی عشایر تامین نهاده است که در راستای حل این دغدغه عشایر گام های بزرگی برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ عشایر استان تهران به مناطق گرمسیری/تلاش برای تامین نهاده مورد نیاز عشایر

کوچ عشایر استان تهران به مناطق گرمسیری/تلاش برای تامین نهاده مورد نیاز عشایر