مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-10سياسي

نقشه آموزش اردکان ذیل برنامه آموزشی کشور تدوین و اجرایی شود


نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با تمام ظرفیت از نخبگان و دانشجویان اردکانی برای توسعه آموزشی این شهرستان حمایت می کنیم، - ایسنا/یزد نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که با تمام ظرفیت از نخبگان و دانشجویان اردکانی برای توسعه آموزشی این شهرستان حمایت می کنیم، گفت: نقشه آموزش اردکان ذیل فازهای عملیاتی برنامه آموزشی کشور تدوین و در اولویت اجرایی قرار گیرد.

محمدرضا دشتی اردکانی در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور امسال در شهرستان اردکان، با بیان این که با اعتقاد به درستی این موضوع، تاکنون بیشتر وقت خود را در دوران نمایندگی برای آموزش و پرورش و آموزش عالی گذاشته ام، اظهار کرد: تدوین نقشه آموزشی اردکان از جمله اولویت های اجرایی برای توسعه همه جانبه این شهرستان است.

وی شناخت مسائل و مشکلات آموزش و پرورش از جمله الزامات اجرایی برای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور است، افزود: مسائل زیرپوستی اردکان نیازمند ساماندهی جدی است و این مهم باید با قید فوریت در اولویت اجرایی دست اندرکاران قرار گیرد.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی فتح دروازه دانشگاه ها را در گرو توجه جدی به آموزش و پرورش دانست و گفت: در برنامه هفتم توسعه به عنوان تنها نماینده استان یزد در هیأت رییسه کمیسیون تلفیق بودجه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه آموزش اردکان ذیل برنامه آموزشی کشور تدوین و اجرایی شود

نقشه آموزش اردکان ذیل برنامه آموزشی کشور تدوین و اجرایی شود