مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 20:352023-11-24فرهنگي

ضرغامی: وحدت اقوام در گلستان به تصویر کشیده شد


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: صحنه ای که امشب در گلستان به تصویر کشیده شد، نشان دهنده وحدت در تفاوت های اقوام ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان شامگاه جمعه اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران باحضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار و جمعی از مدیران و مردم استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ضمن بازدید از غرفه های مردمی این جشنواره اظهار کرد: صحنه ای که امشب در گلستان به تصویر کشیده شد، نشان دهنده وحدت در تفاوت اقوام ایران زمین است.

عزت الله ضرغامی گفت: یکی از اهداف ما در دولت سیزدهم، رفع مشکلاتی است که درگذشته به وجود آمده است.

  وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران مفتخر است که هویت و اقوامی که چندهزار سال قدمت دارند را به رسمیت می شناسد خرسندیم که  تفاوت ها و وحدت بین آنها را امشب در مراسم فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران به تصویر کشیده شد.

ضرغامی تصریح کرد: پروردگار متعال هم در قرآن این تفاوت ها را به رسمیت شناخته است؛ برخی می خواهند همه این تفاوت ها را نادیده بگیرند و همانند کمونیست ها مردم را یکسان سازی کنند که اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: وحدت اقوام در گلستان به تصویر کشیده شد

ضرغامی: وحدت اقوام در گلستان به تصویر کشیده شد