مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-19سياسي

علیرضا ملکیان: با تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی توجه بیشتری به تبلیغات خواهد شد


معاون پیشین امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی می گوید با توجه به تغییراتی که در فضای تکنولوژی، فناوری و رسانه رخ داده است، باید این تغییر عنوان در معاونت مطبوعاتی انجام می شد و متناسب با شرایط تغییر می یافت.

- معاون پیشین امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی می گوید با توجه به تغییراتی که در فضای تکنولوژی، فناوری و رسانه رخ داده است، باید این تغییر عنوان در معاونت مطبوعاتی انجام می شد و متناسب با شرایط تغییر می یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا ملکیان، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در اواسط دهه 80، درباره تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات گفت: به نظرم این تغییر عنوان اتفاق مبارکی است.

شاید انتظار اصحاب رسانه نیز همین بود که عنوان معاونت مطبوعاتی به عنوان جامع تری تغییر پیدا کند.

از قدیم بزرگان ما نیز همواره بر این تاکید داشتند که فرزند زمان خویشتن باشیم.

یعنی باید با نوآوری ها و همگام با تکنولوژی و پیشرفت علم خودمان را همراه کنیم.

این به معنای پشت کردن به گذشته نیست، چراکه باید نگاهی به گذشته داشت و در عین حال به افق پیش رو نیز نگاه کرد.

این نگاه در تمامی زمینه ها صدق می کند و همه دستگاه ها باید متناسب با شرایط روز ساختار و تشکیلات خود را تغییر دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا ملکیان: با تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی توجه بیشتری به تبلیغات خواهد شد

علیرضا ملکیان: با تغییر عنوان معاونت مطبوعاتی توجه بیشتری به تبلیغات خواهد شد