مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-02بين الملل

فشار لابی صهیونیسم باعث عذرخواهی بازیگر اسکاری برای حمایت از فلسطین شد


در حالی که طی حدود دوماه اخیر بسیاری از چهره های مستقل سینمای هالیوود به انتقاد از رفتارهای جنایت کارانه اسراییل در نوار غزه پرداخته اند؛ حالا با فشار لابی صهیونیسم به سوزان ساراندون این بازیگر مشهور مجبور به عذرخواهی برای حمایت از فلسطین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، سوزان ساراندون بازیگر 77 ساله و اسکاری سینمای هالیوود که ماه گذشته به دلیل حضور در تجمع حامیان فلسطین در نیویورک خبرساز شده و توسط آژانس های بازیگری آمریکایی به طور کامل بایکوت شده بود حالا به نظر می رسد با فشار لابی صهیونیسم هالیوود مجبور به انتشار متنی در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام و عذرخواهی از یهودیان شده است.

  این بازیگر کهنه کار از آغاز جنگ غزه سیاست های اسراییل را به شدت مورد انتقاد قرار داده و تجاوز رژیم صهیونستی به این منطقه ی محاصره شده را مصداق پاک سازی قومی توصیف کرده بود و حالا با انتشار متنی اظهارات پیشین خود را اشتباهی وحشتناک توصیف کرد.

در ویدئویی که توسط نیویورک پست از حضور ساراندون در جمع حامیان فلسطین به اشتراک گذاشته بود، او به جمعیت می گفت که یهودیانی که احساس ترس می کنند در حال چشیدن طعم مسلمان بودن در این کشور هستند که اغلب مورد خشونت قرار می گیرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار لابی صهیونیسم باعث عذرخواهی بازیگر اسکاری برای حمایت از فلسطین شد

فشار لابی صهیونیسم باعث عذرخواهی بازیگر اسکاری برای حمایت از فلسطین شد