مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-05فناوري

اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در 5 شهر لرستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از شروع عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها موصوف به FTTH در پنج شهر استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از شروع عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها موصوف به FTTH در پنج شهر استان خبر داد.

مجتبی صارمی امروز 14 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای همزمان پروژه FTTH در پنج شهر دورود، الیگودرز، ازنا، پلدختر و الشتر، گفت: تاکنون در کل استان 685 کیلومتر مجوز حفاری از شهرداری های استان اخذ شده که 101 کیلومتر حفاری انجام و 1256 عدد باکس FAT دیواری و 55 عدد ODC در این پنج شهر، نصب شده است.

وی افزود: براساس آمارهای رسمی موجود باید دسترسی حدود 300 هزار خانوار شهری استان تا پایان سال 1403 به این بستر ارتباطی پرسرعت فراهم شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به شروع پروژه در شهر خرم آباد طی روزهای آینده، بیان کرد: قرار است اپراتور آسیاتک در حدود 325 کیلومتر، فیبر نوری به شبکه رینگ داخل شهر خرم آباد اضافه کند و هدفگذاری ما برای ارائه سرویس پرسرعت اینترنت بر بستر فیبر نوری برای 109 هزار مشترک این شهر است.

صارمی اظهار کرد: این پروژه ملی و زیرساختی مهم در حوزه ارتباطات ثابت که بستری پر سرعت برای تمام کاربران و کسب و کارها ایجاد می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در 5 شهر لرستان

اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها در 5 شهر لرستان