مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-20فرهنگي

اعلام جزییات تازه ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه دوم دی ساعت 18 با هفت اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، - نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه دوم دی با هفت اجرای مختلف موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه دوم دی ساعت 18 با هفت اجرای متنوع (دستگاهی ایرانی، کلاسیک و تلفیقی) با حضور چهره های موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

اجرا های این نشست شامل تک نوازی دف و آواز گروه پیرخلیلی، گروه هنرمندان اراک به سرپرستی کامبیز عباسی، تک نوازی کمانچه توسط کوروش خوب بخت، گروه حامد مهرآبادی، گروه کوبه ای هم نوا به سرپرستی مجید آهنگر، ساز و آواز علی شیرازی (آواز) و محمد خالقی (سه تار) و گروه بچه های سیب سرخ به سرپرستی رضا فرهمند است.

نشست ماهانه موسیقی با اهدافی، چون ایجاد امکان اجرای صحنه ای برای جوانان، اجرای موسیقی تجربی، معرفی گروه های موسیقی و جوانان بااستعداد در زمینه نوازندگی و آواز، به صورت تک نوازی و گروه نوازی در ژانر های مختلف با حضور اهالی و علاقه مندان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات تازه ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی

اعلام جزییات تازه ترین نشست ماهانه هنرمندان موسیقی