مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:002023-11-22بين الملل

هابرماس؛ تعصب یا تئوری


محمدجواد لاریجانی در نقد بیانیه یورگن هابرماس و همراهان درباره جنگ غزه نوشت: هابرماس در بیانیه خود هیچ اشاره ای به حقوق طرف مقابل صهیونیست ها، - محمدجواد لاریجانی در نقد بیانیه یورگن هابرماس و همراهان درباره جنگ غزه نوشت: هابرماس در بیانیه خود هیچ اشاره ای به حقوق طرف مقابل صهیونیست ها، یعنی مردم فلسطین و غزّه مظلوم ندارد و ظاهراً در این صحنه فقط یک بازیگر محور بحث است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد لاریجانی رییس پژوهشگاه دانشهای بنیادی در یادداشتی اختصاصی برای خبرگزاری تسنیم در نقد بیانیه یورگن هابرماس و همراهان درباره جنگ غزه نوشت: در مقاله ای که اخیراً در سایت آلمانی الگماینه درج شده است، هابرماس ـ فیلسوف و تئوری پرداز پرآوازه معاصر ـ سه مطلب را صریح و روشن درباره حوادث اخیر غزّه و فلسطین بیان کرده است: مطلب اول: یهودیان در هر کجا که باشند حق زندگی راحت و بدون دغدغه و تعرض را دارند و این یک ارزش بنیادی است.

(در غرب و خصوصاً در آلمان) مطلب دوم: کشور اسراییل (و نظام صهیونیستی آن) باید همواره امنیتِ تضمین شده داشته و از هر تعرّضی مصون باشد و این امر هم یک ارزش سیاسی ـ اجتماعی بنیادی است.

(در غرب و خصوصاً در آلمان) مطلب سوم: اتهام نسل کشی به رژیم صهیونیستی، اتهامی خارج از موازین قابل دفاع قضاوت است؛ زیرا عمل نسل کشی نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هابرماس؛ تعصب یا تئوری

هابرماس؛ تعصب یا تئوری