مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-11بين الملل

بورل خواستار آزادی تبعه سوئدی متهم به جاسوسی شد


جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از آغاز روند محاکمه «یوهان هنریک نیلز فلودروس» تبعه سوئدی به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از تارنمای اقدام خارجی اتحادیه اروپا، بورل یکشنبه در بیانیه ای گفت: ما در اتحادیه اروپا از همان ابتدا به روشنی اعلام کردیم که فلودروس بی گناه است و مطلقا هیچ دلیلی برای ادامه بازداشت وی وجود ندارد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود که این اتحادیه به درخواست ها برای آزادی فوری وی ادامه می دهد.

بورل تصریح کرد: از ابتدای بازداشت وی، همواره این مساله را در هر رویداد یا تماسی با مقام های ایرانی مطرح کرده و خواستار آزادی وی شده ام.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اضافه کرد که این اتحادیه به تلاش خستگی ناپذیر برای آزادی همکارمان یوهان و سایر اتباع اتحادیه اروپا که به طور خودسرانه در ایران بازداشت شده اند، ادامه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات یوهان هنریک نیلز فلودروس تبعه سوئدی به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی، به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

نماینده دادستان با قرائت کیفرخواست صادره درباره فلودروس گفت: طبق گزارش وزارت اطلاعات و مستندات ارائه شده، تحقیقات صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل خواستار آزادی تبعه سوئدی متهم به جاسوسی شد

بورل خواستار آزادی تبعه سوئدی متهم به جاسوسی شد