مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-20اقتصادي

چای دبش یکی از بزرگترین صادرکنندگان قیر هم بوده است!


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در خصوص پرونده فساد چای دبش گفت: ما در مجلس از زمستان سال گذشته تذکراتی را در خصوص این شرکت دادیم و از بهار امسال بررسی های نهادهای نظارتی افزایش یافت تا در نهایت منجر به افشای سه میلیارد دلاری این شرکت شد.

- ایسنا/البرز نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در خصوص پرونده فساد چای دبش گفت: ما در مجلس از زمستان سال گذشته تذکراتی را در خصوص این شرکت دادیم و از بهار امسال بررسی های نهادهای نظارتی افزایش یافت تا در نهایت منجر به افشای سه میلیارد دلاری این شرکت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عسگری در نشست مطبوعاتی شامگاه چهارشنبه (29 آذرماه)، با اشاره به آخرین وضعیت واردات خودروهای خارجی به کشور اظهار کرد: بحث واردات خودروهای خارجی نو و کارکرده از دو سال نیم گذشته در مجلس در حال پیگیری بود که در نهایت تبدیل به قانون شد.

وی ادامه داد: امسال تعدادی خودروهای خارجی نو به کشور وارد شده و واقعیت این این است که واردات این خودروها به دلیل مشکلات تخصیص ارز به صورت قطره چکانی انجام می شود.

وی توضیح داد: آیین نامه واردات خودروهای کارکرده هم هنوز به تصویب نرسیده است.

عسگری با اشاره با اینکه واردات خودروهای خارجی نو و کارکرده خارجی باعث تعادل بازار خودرو خواهد شد، گفت: با این اقدام بخشی از شکاف میان نیاز مردم و تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای دبش یکی از بزرگترین صادرکنندگان قیر هم بوده است!

چای دبش یکی از بزرگترین صادرکنندگان قیر هم بوده است!