مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-12اقتصادي

بارقه امید گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی فارس در سفر معاون وزیر کشور


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به منظور بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی، زیربنایی و اقتصادی در حوزه های مختلف صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، برنامه های سفر 2 روزه محسن کوشش تبار از صبح امروز سه شنبه 21 آذرماه و با بازدید از چندین شرکت و واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی شیراز آغاز شد و در جریان این بازدیدها مسایل و مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با حضور در شهرک صنعتی بزرگ شیراز از شرکت پاسارگاد ماشین تولید کننده ماشین آلات معدنی، شرکت ب.

آ تولید کننده غذاهای نیمه آماده، شرکت آریا سام صادر کننده میوه و تره بار، شرکت دادگستران دنا تولید کننده تجهیزات پزشکی و شرکت فاتح صنعت کیمیا تولید کننده تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

بازدید از پردیس شرکت های دانش بنیان، بازدید از 2 واحد درمانگاهی تخصصی، بازدید از کارخانه شیر پگاه در زرقان و بازدید از کشتارگاه سالیذ مرغ از برنامه های امروز بعد از ظهر کوشش تبار معاون وزیر کشور در استان فارس خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور صبح روز چهارشنبه 22 آذرماه و در دومین روز حضور در استان فارس با فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارقه امید گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی فارس در سفر معاون وزیر کشور

بارقه امید گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی فارس در سفر معاون وزیر کشور