مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-08سياسي

بی واسطه با مردم به خمیر رسید +عکس


استاندار هرمزگان به درخواست های 160 نفر از مردم بندرخمیر در چهارمین مقصد ویژه برنامه بی واسطه با مردم رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شهرستان بندرخمیر روز پنجشنبه 16 آذر ماه میزبان کاروان مدیران دولت مردمی در استان هرمزگان بود و مردم این شهرستان نیز توانستند همانند مردم شهرستان های میناب و حاجی آباد و بندرلنگه ضمن دیدار چهره به چهره با عالی ترین مقام دولتی در استان هرمزگان مسائل و مشکلات خود را با مهدی دوستی استاندار و معاونین وی مطرح کرده و از طریق مدیران کل مربوطه پیگیری کنند.

در چهارمین ویژه برنامه بی واسطه با مردم که در مسجد جامع شهر بندرخمیر برگزار شد، استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه های اجرایی از ساعت 8 صبح با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر بندرخمیر برنامه های خود را آغاز کردند.

  مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه این ویژه برنامه اظهارداشت: امروز چهارمین جلسه ای است که در خدمت مردم شریف شهرستان های استان هستیم و تلاش می کنیم با برگزاری این دیدارها دسترسی مردم به مسئولان را تسهیل کنیم.

  وی افزود: بعضا علی رغم همه تلاش هایی که می شود برای برخی از مردم دسترسی به مدیران سخت است و بر همین اساس بنا شده روزهای پنجشنبه را با همراهی معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی واسطه با مردم به خمیر رسید +عکس

بی واسطه با مردم به خمیر رسید +عکس