مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-11پزشكي

حمایت تغذیه ای از 973 کودک زیر 5 سال همدانی


رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به منظور کاهش سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال و افزایش امنیت غذایی خانوارها، - ایسنا/همدان رییس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به منظور کاهش سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال و افزایش امنیت غذایی خانوارها، برنامه ارتقاء سلامت کودکان از طریق حمایت تغذیه ای در این استان اجرا شد.

براساس گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، آرزو کاوه یی افزود: این برنامه با مشارکت وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، رفاه و امور اجتماعی انجام می شود.

وی اضافه کرد: در این برنامه همه کودکان زیر پنج سال که مبتلا به درجاتی از سوءتغذیه لاغری، کم وزنی و کوتاه قدی هستند، توسط کارکنان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت معاونت بهداشت شناسایی و به اداره تعاون معرفی می شوند.

کاوه یی اظهار کرد: چنانچه هر کدام از این کودکان در دهک درآمدی هفت یا کمتر باشند زیرپوشش این برنامه قرار گرفته و سرپرست خانوار ماهیانه مبلغ 6 تا 10 میلیون ریال دریافت می کند.

وی بیان کرد: خانواده ها تنها اقلام غذایی از فروشگاه های تعیین شده را می توانند با این هزینه خریداری کنند و نمی توانند خارج از اقلام تعیین شده خرید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تغذیه ای از 973 کودک زیر 5 سال همدانی

حمایت تغذیه ای از 973 کودک زیر 5 سال همدانی