مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:472023-12-05حوادث

کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در طبس


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در طبس، دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بشرویه​ و یک سارق با 11 فقره سرقت در شهرستان درمیان قرار می گیرید.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در طبس، دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بشرویه​ و یک سارق با 11 فقره سرقت در شهرستان درمیان  قرار می گیرید.

کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در طبس   سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس اظهار داشت: ماموران  یگان امداد و پاسگاه انتظامی  زنوغان این شهرستان، همگام کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی که از بندرعباس به سمت بیرجند درحرکت بوده مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

  وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از تریلی، 40 هزار نخ انواع سیگارخارجی قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان مربوط، ارزش محموله مکشوفه بالغ بر 500 میلیون ریال برآورد شده است.

  فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفرمتهم دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در طبس

کشف 40 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در طبس