مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:552023-11-28بين الملل

جمهوری آذربایجان: از ارمنستان می خواهیم از اظهارات تحریک آمیز خودداری کند


پارلمان جمهوری آذربایجان روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای در پاسخ به سخنان اخیر رییس پارلمان ارمنستان از این کشورخواست از فرصت تاریخی برای برقراری صلح بلند مدت استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان جمهوری آذربایجان روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای به سخنان اخیر آلن سیمونیان رییس پارلمان ارمنستان و ادعا در خصوص پاکسازی قومی ارامنه واکنش نشان داد و از این کشور خواست  از فرصت پیش آمده برای صلح استفاده کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ترند پارلمان جمهوری آذربایجان در بیانیه خود اعلام کرده که سخنان آلن سیمونیان در جمع خبرنگاران، عاری از واقعیت های موجود در منطقه است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مصاحبه رییس پارلمان ارمنستان به وضوح نشان می دهد رهبری ارمنستان به دنبال بیانیه های پوچ است.

بسیار خوب است که سیمونیان از  جمهوری آذربایجان به دلیل آواره کردن یک میلیون آذربایجانی در نتیجه سیاست پاکسازی قومی ارمنستان و ویرانی 9 شهر عذر خواهی کند.

در 28 شهریور تنش ها در قره باغ  شدت گرفت و  جمهوری آذربایجان در عملیاتی که آن  را ضد تروریستی خواند خواستار خروج نیروهای ارمنستانی از منطقه قره باغ شد.

ایروان در طرف دیگر اعلام کرد نیروی ارمنستانی در این منطقه وجود ندارد و اقدام باکو را تجاوز بزرگ خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری آذربایجان: از ارمنستان می خواهیم از اظهارات تحریک آمیز خودداری کند

جمهوری آذربایجان: از ارمنستان می خواهیم از اظهارات تحریک آمیز خودداری کند