مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-20بين الملل

نگرانی پنتاگون از هزینه های بالای مقابله با حملات ارتش یمن


مقامات پنتاگون نه تنها از تهدید نیروهای دریایی ایالات متحده و کشتی های بین المللی در دریای سرخ نگرانند بلکه مساله هزینه رو به رشد ایمن نگه داشتن آنها نیز معضل جدیدی پیش روی آنهاست.

- مقامات پنتاگون نه تنها از تهدید نیروهای دریایی ایالات متحده و کشتی های بین المللی در دریای سرخ نگرانند بلکه مساله هزینه رو به رشد ایمن نگه داشتن آنها نیز معضل جدیدی پیش روی آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش یمن گفته که این حملات برای حمایت از فلسطین است و تا وقتی که عملیات رژیم صهیونیستی در غزه متوقف نشود، این حملات ادامه دارند.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه گفت که یک ائتلاف دریایی بین المللی جدید برای ایجاد امنیت دریایی و مقابله با این حملات تشکیل شده است.

با این حال به نوشته پالتیکو از قول سه تن از مقام های پنتاگون، هزینه استفاده از موشک های گرانقیمت نیروی دریایی که می تواند در یک شلیک تا 2.

1 میلیون دلار هم برسد، برای نابودی پهپادهای نه چندان پیشرفته ارتش یمن که هر کدام تنها چند هزار دلار می ارزد، به نگرانی رو به رشدی برای پنتاگون بدل شده است.

یکی از مقام های وزارت دفاع آمریکا گفت: جبران این هزینه ها آسان نیست.

کارشناسان نیز می گویند، این مساله ای است که باید به آن رسیدگی شود و به وزارت دفاع آمریکا تاکید کرده اند که درباره گزینه های کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی پنتاگون از هزینه های بالای مقابله با حملات ارتش یمن

نگرانی پنتاگون از هزینه های بالای مقابله با حملات ارتش یمن