مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-28اقتصادي

تولید 2 میلیون جوجه بوقلمون در گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تولید بیش از 2 میلیون قطعه جوجه بوقلمون گوشتی یک روزه در گیلان گفت: از این میزان تولید 88 هزار و 692 قطعه بوقلمون گوشتی در بین شهرستان های گیلان و سایر استان ها صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ظهر امروز در حاشیه بازدید از یک واحد تولید بوقلمون در رشت و در جمع خبرنگاران  با اشاره به تولید بیش از 2 میلیون قطعه جوجه بوقلمون گوشتی یک روزه در گیلان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیون و57 هزار قطعه جوجه بوقلمون گوشتی یک روزه در این استان تولید شد که از این میزان 88 هزار و 692 قطعه بوقلمون گوشتی در بین شهرستان های گیلان و مابقی به استان های دیگر نظیر  یزد، اصفهان، شیراز، قزوین، تهران و زنجان صادر می شود.

   رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از فعالیت 19 واحد تولید گوشت بوقلمون در این استان خبر داد و افزود: نرخ مصوب گوشت بوقلمون در بازار های گیلان کیلویی 150 تا 160 هزار تومان است.

  وی با بیان اینکه تولید گوشت بوقلمون در گیلان دارای ظرفیت بسیار خوبی است، اظهار کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خوبی در حوزه تولید بوقلمون های گوشتی در این استان فعالیت می کنند که هرکدام دارای ظرفیت خوبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 میلیون جوجه بوقلمون در گیلان

تولید 2 میلیون جوجه بوقلمون در گیلان