مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-28اقتصادي

هزینه روزانه 270 میلیون دلاری جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی


موسسه رتبه بندی مودیز در گزارشی اعلام کرد که هزینه جنگ با غزه برای رژیم صهیونیستی بسیار بیش از جنگ های قبلی است و روزانه به 270 میلیون دلار رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، موسسه رتبه بندی مودی در گزارشی بر اساس برآوردهای وزارت دارایی اسراییل اعلام کرد، جنگ با حماس، برای اقتصاد رژیم صهیونیستی روزانه حداقل 269 میلیون دلار زیان به بار می آورد و پیش بینی می شود اقتصاد این رژیم سخت تر از جنگ های قبلی خسارت ببیند.

بر اساس گزارش مودیز با استناد به آمارهای موسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی(INSS)، در مجموع، هزینه جنگ می تواند به 200 میلیارد شِکِل (53.

5 میلیارد دلار) نزدیک به 10 درصد تولیدناخالص داخلی اسراییل برسد و این امر اقتصاد این رژیم را در آینده تهدید خواهد کرد.

کاترین موهلبرونر، معاون ارشد مودیز گفت: شدت هرگونه آسیب به اقتصاد تا حد زیادی به مدت درگیری نظامی بستگی دارد و همچنین به چشم انداز بلندمدت وضعیت امنیت داخلی اسراییل بستگی دارد.

اقتصاددان ها هشدار می دهند، بیشترین شوک اقتصادی برای رژیم صهیونیستی، از ناحیه کاهش سرمایه گذاری، اختلال در بازار کار و کاهش رشد بهره وری است.

در حالی که سطح بی ثباتی همچنان بسیار بالاست اما ما معتقدیم تأثیری که (این جنگ) بر اقتصاد دارد می تواند از دوره های پیشین درگیری های نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه روزانه 270 میلیون دلاری جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی

هزینه روزانه 270 میلیون دلاری جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی