مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-29اجتماعي

بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان اردبیل برگزار شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور با هدف تبدیل مهارت های آموزشی به کاربردی در مدارس استان اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" با هدف تبدیل مهارت های آموزشی به کاربردی در مدارس استان اردبیل برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل در حاشیه برگزاری مانور زلزله در مدارس استان اظهار کرد: بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی همزمان با سراسر کشور با هدف تبدیل مهارت های آموزشی به کاربردی در مدارس استان اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه مدرسه ایمن، جامعه تاب آور شعار مانور سراسری زلزله در مدارس بود، افزود: ترویج خودامدادی و دگرامدادی، آمادگی دانش آموزان، آموزش دانش آموزان و مهارت افزایی در کار تیمی را از مهم ترین و شاخص ترین اهداف برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان اردبیل است.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان امیدواریم با ارائه آموزش های لازم و افزایش دانش مدیریت بحران در سطح جامعه و در میان مردم و ترویج ارتقای تاب آوری اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان اردبیل برگزار شد

بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله در مدارس استان اردبیل برگزار شد