مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:262023-12-11سياسي

آماده سازی گلزار شهدای کرمان برای میزبانی از زائران «سردار دلها»


فرماندار کرمان از آماده سازی گلزار شهدای کرمان برای میزبانی از زائران سردار دلها در سالگرد چهارم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان در خصوص آماده سازی گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: دو کمیته به صورت ویژه در فرمانداری برای ایام سالگرد شهید سلیمانی تشکیل شده که کمیته ایمنی و عمرانی هستند و برای پیگیری مسائل گلزار شهدا جهت آماده سازی برای سالگرد چهارم سردار شهید سلیمانی جلساتی در محل گلزار برگزار کردیم.

وی بیان داشت: با توجه به حجم زائران که در دهه مقاومت در گلزار شهدا حضور می یابند، شرکت آب و فاضلاب برنامه ساخت مخزن 500 متر مکعبی را در اولویت نخست قرار داد و طبق قولی که مدیران شرکت آبفا دادند تا قبل از شروع مراسم سالگرد به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: حدود هشت هزار متر طول لوله کشی تا مخزن انجام شده و شبکه توزیع در مجموعه گلزار نزدیک مواکب و جاهایی که نیاز بوده اجرا شده است.

فرماندار کرمان خاطرنشان کرد: شرکت گاز نیز قرار بود  18 نقطه را گازرسانی کند که با توجه به اینکه بخش مهمی از مشکلات سال قبل مربوط به سرویس های بهداشتی بود این نقطه جزو برنامه هاست و در مجموع در هجده نقطه که حدودا 1500 متر شبکه لازم دارد در نظر گرفته که تا کنون 950 شبکه در 13 نقطه انجام شده و اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی گلزار شهدای کرمان برای میزبانی از زائران «سردار دلها»

آماده سازی گلزار شهدای کرمان برای میزبانی از زائران «سردار دلها»