مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-02فرهنگي

چالش های مدیرعامل جدید از زبان رییس هیات مدیره خانه سینما


عسگرپور درباره ثبت صنوف خانه سینما در سامانه وزارت ارشاد و چالش پیش رو این نهاد صنفی و ماجرای تغییر مدیرعامل خانه سینما سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه ماهانه مدیرعامل و هیات رییسه خانه سینما با روسای صنوف خانه طبق روال هر ماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور حداکثری اعضا برگزار شد، محمدمهدی عسگرپور رییس هیات رییسه خانه سینما گفت: در این روزها ما 2 همکار گران قدر و ارزشمند سینما یعنی خانم بیتا فرهی و پروانه معصومی را از دست داده ایم.

این اتفاق تلخ را تسلیت می گویم و برای آنها غفران الهی آرزومندم.

وی افزود: از جلسه قبل تا امروز اتفاقاتی رخ داد که قرار شد شرح آن را در این جلسه بگوییم و درباره برخی مسایل پیش روی اصناف و خانه سینما گفتگو کنیم؛ مهمترین اتفاق از جلسه پیش تا حالا تغییر مدیرعامل خانه بود.

هشت ماه پیش خانم برومند لطف کردند و مدیریت این نهاد را پذیرفتند اما ما در دوره بسیار سختی قرار داشتیم؛ دوره ای که اگر به شکل همزمان چند مدیرعامل کار می کردند و بر امور مسلط بودند باز هم مشکلاتی پیش می آمد.

ما با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم؛ بخشی از آن به مسایل قضایی برمی گشت و البته هنوز ادامه دار است، ضمن اینکه موضوعات دیگر هم وجود داشت که هر کدام از آنها وقت زیادی را می گرفت از طرف دیگر برقراری توازن بین خانه و ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های مدیرعامل جدید از زبان رییس هیات مدیره خانه سینما

چالش های مدیرعامل جدید از زبان رییس هیات مدیره خانه سینما